Hoe werkt het?

Algemeen
Als Professional Organizer (door sommigen ook wel Personal Organizer genoemd) adviseer en ondersteun ik je bij het ordenen en structuren van datgene waarbij jij problemen of irritatie ervaart.

Hoe?
Wanneer je contact met me opneemt maken we een afspraak voor een kennismakingsgesprek van 1 uur. Het belangrijkste van dat gesprek is vaststellen of het klikt tussen ons. Immers, bij het opruimen pakken we privé-gebied en privé-bezittingen aan, en dat kun je alleen doen met iemand die je vertrouwt.

Daarnaast stellen we in dat gesprek vast wat precies de hulpvraag is, en hoe we dat aan zouden kunnen pakken.

opgeruimd-advies-marit-fakkeldij-actie-agenda-nu-afspraak-maken-bellen-niet-aarzelen-twijfelen-uitstellenEn dan?
Wanneer je daarna besluit om met mij aan de slag te willen gaan, plannen we een datum waarop we gaan beginnen. En die dag gaan we ook ECHT beginnen. Aan het einde van die afspraak zie je direct resultaat 🙂

We pakken plek voor plek en punt voor punt aan. Jij bepaalt het tempo en neemt de beslissingen. Ik ben er om je te adviseren, te stimuleren en te inspireren. Heel belangrijk:

    Er gebeurt NIETS wat jij niet wilt!

 

Na afloop blijf je achter met een structuur die er voor zorgt dat je het voortaan probleemloos zelf kunt.

Hoeveel tijd kost het?
Een inschatting van de tijd die het gaat duren om een klus af te ronden is vooraf niet te maken. Dat hangt namelijk af van een aantal factoren:

– Hoe snel kun jij beslissingen nemen?
– Wil je alleen hulp bij het opstarten of gedurende de hele klus?
– Het opduiken van “verborgen” problemen

 

opgeruimd-advies-marit-fakkeldij-kast-opruimen-resultaat-voor-en-na

Een grote kast na 90 minuten

Het maken van een eerste afspraak verplicht je niet tot een vervolg. Zo kun je per keer besluiten of je nog een nieuwe afspraak wilt maken, of dat je genoeg hebt geleerd om zelf verder te kunnen.

Twijfel je nog? Mail je vragen naar info@opgeruimdadvies.nl en ik neem binnen 24 uur contact met je op.